Ny søgning

Rådgiver til Enhed for Myndighed og Indgangen

Brænder du for at gøre en forskel for mennesker? Kan du trives i en organisation, som er midt i en spændende forandringstid? Hvis du kan svare ja til begge spørgsmål, så kunne dette job være noget for dig.

Om Enhed for Myndighed og Indgangen
Enhed for Myndighed og Indgangen er en del af Center for Handicap og Psykiatri i Slagelse Kommune.
I Enhed for Myndighed og Indgangen er vi er i konstant udvikling. Vores fokus er på kvalitet i kerneopgaven for herigennem at sikre, at borgerne mødes af en høj faglighed og menneskelig indsigt.

Vores kerneopgave er at tildele hjælp og støtte indenfor Servicelovens rammer til voksne borgere med sindslidelse, social udsathed og handicap. Vi arbejder med en recovery-orienteret tilgang og har således fokus på borgerens ønsker og drømme, som vi understøtter gennem åben dialog og vores faglige viden.
Vi møder borgerne som hele mennesker og fokuserer ikke blot på udfordringer eller diagnoser.
Vi har fokus på at skabe en god servicekultur til gavn for borgeren.

Vi arbejder ud fra værdierne
  • Gennemsigtighed
  • Troværdighed
  • Den gode dialog
  • Meningsfuldhed.

Vi har brug for dig, som
  • har en faglig baggrund inden for det specialiserede voksenområde, gerne socialrådgiver eller socialformidler
  • er fagprofessionel og har en betydelig indsigt i lovgivningen, krav om handleplaner og dokumentation på det specialiserede socialområde (servicelovens bestemmelser for voksne)
  • er stærk i det skriftlige sagsarbejde som journalnotater, breve, afgørelser og har kendskab til VUM 2.0
  • har personlig og faglig gennemslagskraft – og naturligt indtager rollen som myndighedsperson
  • formår at koordinere og have overblik i sin sagsstamme
  • er en ansvarstagende holdspiller, som sætter en stor værdi i at være en del af et hold, og at løfte kerneopgaven i samspil med andre
  • kan lide at samarbejde i teams – også tværfagligt – med fælles ansvar for borgerne
  • tilgår borgerne og samarbejdspartnere med en tydelig, gennemsigtig og troværdig kommunikation

Din arbejdsdag vil bestå af
  • et tæt samarbejde med borgere
  • et dagligt tværgående samarbejde med offentlige og private leverandører
  • et tæt samarbejde og sparring med kollegaer
  • understøttelse af faglige koordinatorer og jurist
  • deltagelse i tværfaglige fora i og udenfor centret
  • koordinering af arbejdsopgaver og møder i kalender
  • udarbejdelse af VUM
  • opfølgningsmøder på borgersager
  • råd og vejledning over telefonen.

Vi tilbyder dig
  • Et spændende og udviklende job, hvor du er en del af et team med dygtige og gode kollegaer
  • God introduktion til opgaven og afdelingen, med tilknytning af mentor
  • En arbejdsplads der prioriterer det gode arbejdsmiljø højt – både fagligt og socialt
  • En beliggenhed tæt på stationen og med gode parkeringsforhold
  • Vi har en god kantine, som kan anvendes.
  • Flekstid og mulighed for hjemmearbejde

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Lønindplacering efter gældende overenskomst og principper i Ny Løn.

Det bliver ved ansættelse i Slagelse Kommune indhentet straffeattest.

Kørekort er nødvendigt i jobbet – vi stiller biler til rådighed.

Ansættelsesstart 1. juni 2025.

Er du interesseret?
Vil du høre mere eller spørge ind til ovenstående, er du velkommen til at kontakte
  • teamleder Sabrina Domar på telefon 20 16 06 18

Frist
Send din ansøgning senest
  • 21. april 2025 kl. 12.00

Der vil være ansættelsessamtaler tirsdag den 29. april 2025.

 






Ansøg her

Retur til søgning