Medarbejdere til sagsbehandling af landbrugsstøtte og kortlægning af landbrugsarealer
Vi søger to medarbejdere, som vil være med til at sikre, at vores landbrugere får deres støtteudbetalinger til tiden og på det rigtige grundlag.
Du bliver en del af enheden Arealtilskud, som lige nu består af 170 handlekraftige medarbejdere, der administrerer tilskudsordninger og udbetalinger for mere end 5 mia. kr. om året til de omkring 33.000 landbrugere.
Vi tilbyder et fleksibelt job, hvor du har indflydelse på, hvordan du tilrettelægger arbejdsdagen. Vi har gode muligheder for faglig udvikling med bl.a. interne kursus og uddannelsesforløb. Du bliver en del af en enhed med et stærkt arbejdsfællesskab, hvor der er fokus på godt kollegaskab, vidensdeling og samarbejde på tværs.
Til vores enhed søger vi to medarbejdere til to forskellige teams.
Sagsbehandler til administration og udbetaling af landbrugsstøtte til danske landbrugere
Vores opgave er sagsbehandling af landbrugets arealtilskudsordninger. Vi er 20 dygtige kolleger i Team FS, der sammen med to andre teams skal sagsbehandle ansøgninger om landbrugsstøtte. Vi skal sammen sikre, at sagsbehandlingen har sammenhæng mellem regler og administration.
Du sagsbehandler digitale ansøgninger om landbrugsstøtte
Du kommer til at arbejde med sagsbehandling af landbrugets arealtilskudsordninger og bliver ansvarlig for at sikre sammenhæng mellem regler og administration i sagsbehandlingen. Du vil selvstændigt skulle vurdere og træffe afgørelse i sager, hvor der ofte arbejdes med skarpe deadlines. Det vil betyde, at du kommer til at arbejde med:
Vores forventninger til dig
Du er kontoruddannet og har erfaring med administrativt arbejde fra tidligere beskæftigelse og har et godt blik for IT. Det er en fordel, men ingen betingelse, at du har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.
Du har en positiv og engageret tilgang til arbejdet og har lyst til at indgå i tæt samarbejde med dine kolleger både i og udenfor enheden. Du er typen, som har masser af motivation, og er klar til at gå den ekstra mil for at nå enhedens mål. Du er god til at formulere dig på skrift, og du får energi af at levere forvaltningsmæssig korrekt sagsbehandling inden for den givne tidsramme.
Det er desuden naturligt for dig at tænke i optimering af sagsgange samt modtage og bidrage med feedback til gavn for både dig, dine kolleger og din teamleder.
Administrativ medarbejder til Team Markkort
Vores opgave er at administrere, udvikle og producere kort og geodata. Vi er 23 dygtige kolleger i Team Markkort, der digitalt redigerer og vedligeholder kort mm., der danner baggrund for sagsbehandlingen og støtteudbetalingen til landbruget. Vi arbejder i vores eget GIS-system. Alt foregår digitalt, og vores arbejdsprocesser er under konstant forandring og optimering.
Du vedligeholder og opdaterer kort over Danmarks landbrugsarealer
Som medarbejder i Team Markkort får du en varieret arbejdsdag, hvor du har ansvar for at redigere landbrugsarealer nøjagtigt og præcist i vores GIS-system, så vi får et præcist overblik over de landbrugsarealer, der er berettiget til tilskud fra EU. Din opgave vil være at redigere kort over landbrugsarealer, når der sker ændringer i landskabet, i form af nye veje, nye naturarealer eller andre tiltag. Det betyder, at du kommer til at arbejde med at:
Vi forventer, at du har en kontoruddannelse eller en anden administrativ baggrund, og at du har gode It-kompetencer. Hvis du har erfaring med GIS og er god til at orientere dig i kortdata, er det naturligvis en fordel. Vi vil sørge for, at du bliver taget godt imod, samt lært op både i systemer og arbejdsgange, inden vi slipper dig løs.
Vi forventer desuden, at du
Ansættelsesvilkår
Du bliver ansat efter Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO (Det Statslige Område) samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller efter Cirkulæret om organisationsaftale for Jordbrugsteknologer.
Ansættelsesområdet er Ministeriet for Grøn Trepart, og tjenestestedet er Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø, Augustenborg Slot 3, 6440 Augustenborg.
Stillingerne, der er fuldtidsstillinger, ønskes besat pr. 1. juni 2025.
Kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte
Malene Bonde Benkjer på telefon 24663142 (stillingen i Team FS)
Tina Sørensen Hammerfelt på telefon 31996919 (stillingen i Team Markkort)
Du kan læse om Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø på www.sgav.dk
Ansøgning
Søg stillingerne ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”Søg stilling”) senest mandag den 21. april 2025. Det skal fremgå af din ansøgning, hvilken stilling du søger.
Vi afholder ansættelsessamtaler fredag den 25. april 2025.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Retur til søgning
Vi søger to medarbejdere, som vil være med til at sikre, at vores landbrugere får deres støtteudbetalinger til tiden og på det rigtige grundlag.
Du bliver en del af enheden Arealtilskud, som lige nu består af 170 handlekraftige medarbejdere, der administrerer tilskudsordninger og udbetalinger for mere end 5 mia. kr. om året til de omkring 33.000 landbrugere.
Vi tilbyder et fleksibelt job, hvor du har indflydelse på, hvordan du tilrettelægger arbejdsdagen. Vi har gode muligheder for faglig udvikling med bl.a. interne kursus og uddannelsesforløb. Du bliver en del af en enhed med et stærkt arbejdsfællesskab, hvor der er fokus på godt kollegaskab, vidensdeling og samarbejde på tværs.
Til vores enhed søger vi to medarbejdere til to forskellige teams.
Sagsbehandler til administration og udbetaling af landbrugsstøtte til danske landbrugere
Vores opgave er sagsbehandling af landbrugets arealtilskudsordninger. Vi er 20 dygtige kolleger i Team FS, der sammen med to andre teams skal sagsbehandle ansøgninger om landbrugsstøtte. Vi skal sammen sikre, at sagsbehandlingen har sammenhæng mellem regler og administration.
Du sagsbehandler digitale ansøgninger om landbrugsstøtte
Du kommer til at arbejde med sagsbehandling af landbrugets arealtilskudsordninger og bliver ansvarlig for at sikre sammenhæng mellem regler og administration i sagsbehandlingen. Du vil selvstændigt skulle vurdere og træffe afgørelse i sager, hvor der ofte arbejdes med skarpe deadlines. Det vil betyde, at du kommer til at arbejde med:
- Sagsbehandling og administrativ kontrol af digitale ansøgninger
- Håndtere henvendelser fra landbrugere og konsulenter
- Indgå i samarbejde på tværs af enheden og styrelsen
Vores forventninger til dig
Du er kontoruddannet og har erfaring med administrativt arbejde fra tidligere beskæftigelse og har et godt blik for IT. Det er en fordel, men ingen betingelse, at du har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.
Du har en positiv og engageret tilgang til arbejdet og har lyst til at indgå i tæt samarbejde med dine kolleger både i og udenfor enheden. Du er typen, som har masser af motivation, og er klar til at gå den ekstra mil for at nå enhedens mål. Du er god til at formulere dig på skrift, og du får energi af at levere forvaltningsmæssig korrekt sagsbehandling inden for den givne tidsramme.
Det er desuden naturligt for dig at tænke i optimering af sagsgange samt modtage og bidrage med feedback til gavn for både dig, dine kolleger og din teamleder.
Administrativ medarbejder til Team Markkort
Vores opgave er at administrere, udvikle og producere kort og geodata. Vi er 23 dygtige kolleger i Team Markkort, der digitalt redigerer og vedligeholder kort mm., der danner baggrund for sagsbehandlingen og støtteudbetalingen til landbruget. Vi arbejder i vores eget GIS-system. Alt foregår digitalt, og vores arbejdsprocesser er under konstant forandring og optimering.
Du vedligeholder og opdaterer kort over Danmarks landbrugsarealer
Som medarbejder i Team Markkort får du en varieret arbejdsdag, hvor du har ansvar for at redigere landbrugsarealer nøjagtigt og præcist i vores GIS-system, så vi får et præcist overblik over de landbrugsarealer, der er berettiget til tilskud fra EU. Din opgave vil være at redigere kort over landbrugsarealer, når der sker ændringer i landskabet, i form af nye veje, nye naturarealer eller andre tiltag. Det betyder, at du kommer til at arbejde med at:
- Opdatere og vedligeholde data i vores GIS-system
- Besvare henvendelser fra ansøgere og landbrugskonsulenter
- Håndtere administrativ kontrol af data
- Foretage sagsbehandling af data i forbindelse med landbrugsstøtte
- Teste og tilpasse vores systemer og arbejdsgange
Vi forventer, at du har en kontoruddannelse eller en anden administrativ baggrund, og at du har gode It-kompetencer. Hvis du har erfaring med GIS og er god til at orientere dig i kortdata, er det naturligvis en fordel. Vi vil sørge for, at du bliver taget godt imod, samt lært op både i systemer og arbejdsgange, inden vi slipper dig løs.
Vi forventer desuden, at du
- har It-flair samt har kendskab til Microsoft Office pakken
- evner at arbejde efter et komplekst sæt af regler, retningslinjer og instrukser.
- kan samarbejde, og er i stand til at give og modtage konstruktiv feedback
- trives i en hverdag med en høj detaljeringsgrad, og at du har en struktureret arbejdsform og er kvalitetsbevidst
- er nysgerrig, energisk og vil bidrage til vores gode arbejdsmiljø
Ansættelsesvilkår
Du bliver ansat efter Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO (Det Statslige Område) samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller efter Cirkulæret om organisationsaftale for Jordbrugsteknologer.
Ansættelsesområdet er Ministeriet for Grøn Trepart, og tjenestestedet er Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø, Augustenborg Slot 3, 6440 Augustenborg.
Stillingerne, der er fuldtidsstillinger, ønskes besat pr. 1. juni 2025.
Kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte
Malene Bonde Benkjer på telefon 24663142 (stillingen i Team FS)
Tina Sørensen Hammerfelt på telefon 31996919 (stillingen i Team Markkort)
Du kan læse om Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø på www.sgav.dk
Ansøgning
Søg stillingerne ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”Søg stilling”) senest mandag den 21. april 2025. Det skal fremgå af din ansøgning, hvilken stilling du søger.
Vi afholder ansættelsessamtaler fredag den 25. april 2025.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Retur til søgning