Faglig koordinator til Modtagelsen i Socialforvaltningen
Vil du være med i forandringsprocessen hos Din Sociale Indgang? Vi søger en faglig koordinator, der har lyst til at blive en del af denne spændende forandringsrejse. Socialforvaltningen (SOF) i København er i gang med en omorganisering, der træder formelt i kraft pr. 1. januar 2025.
Om Modtagelsen
Modtagelsen er en central funktion i den nye organisering af SOF og en del af “Din Sociale Indgang” (DSI). Modtagelsen samler funktioner fra tre tidligere teams og fungerer som hovedindgangen for borgere, der søger råd og vejledning.
I Modtagelsen møder vi borgerne fysisk, over telefon og via mail, og vi hjælper dem med at finde den rette kontakt og den nødvendige støtte. Formålet er at sikre, at borgerne hurtigt får den hjælp, de behøver, uden unødvendige ventetider eller komplekse forløb.
Modtagelsen består af 22 fagligt dygtige rådgivere, der i fremtiden vil blive samlet i Telehuset beliggende på Borups Alle. Modtagelsen bliver en vigtig funktion i den nye organisering, hvor vi fortsat vil fokusere på at sikre en god og effektiv service for borgerne.
Arbejdsopgaver og ansvar
Som faglig koordinator i Modtagelsen vil du i tæt samarbejde med din leder spille en central rolle i at sikre, at borgerne får en effektiv og sammenhængende indgang til sociale ydelser. Du vil løfte en række vigtige opgaver, som understøtter driften og forbedrer borgernes oplevelse.
Dine primære opgaver vil omfatte
Ansættelsen er i henhold til gældende overenskomst og efter principper om Ny Løn.
Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2025. Stillingen er på fuld tid. Arbejdspladsen ligger på Borups Allé 43, 2200 København N.
Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Lone Mølgaard på 23 70 64 42.
Søg via linket senest søndag den 19. januar 2025
Vi forventer at afholde samtaler den 23. januar 2025.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Retur til søgning
Vil du være med i forandringsprocessen hos Din Sociale Indgang? Vi søger en faglig koordinator, der har lyst til at blive en del af denne spændende forandringsrejse. Socialforvaltningen (SOF) i København er i gang med en omorganisering, der træder formelt i kraft pr. 1. januar 2025.
Om Modtagelsen
Modtagelsen er en central funktion i den nye organisering af SOF og en del af “Din Sociale Indgang” (DSI). Modtagelsen samler funktioner fra tre tidligere teams og fungerer som hovedindgangen for borgere, der søger råd og vejledning.
I Modtagelsen møder vi borgerne fysisk, over telefon og via mail, og vi hjælper dem med at finde den rette kontakt og den nødvendige støtte. Formålet er at sikre, at borgerne hurtigt får den hjælp, de behøver, uden unødvendige ventetider eller komplekse forløb.
Modtagelsen består af 22 fagligt dygtige rådgivere, der i fremtiden vil blive samlet i Telehuset beliggende på Borups Alle. Modtagelsen bliver en vigtig funktion i den nye organisering, hvor vi fortsat vil fokusere på at sikre en god og effektiv service for borgerne.
Arbejdsopgaver og ansvar
Som faglig koordinator i Modtagelsen vil du i tæt samarbejde med din leder spille en central rolle i at sikre, at borgerne får en effektiv og sammenhængende indgang til sociale ydelser. Du vil løfte en række vigtige opgaver, som understøtter driften og forbedrer borgernes oplevelse.
Dine primære opgaver vil omfatte
- Gøre en forskel for borgerne – vores kerneopgave er at hjælpe borgerne, og du vil sikre, at dette er i fokus i alle dine opgaver. Du skal være med til at koordinere en positiv og anerkendende oplevelse for borgerne, hvilket er afgørende for at sikre deres tillid og tryghed i mødet med Socialforvaltningen. Du skal være med til at koordinere en effektiv og anerkendende håndtering af borgernes behov om det sker fysisk, over telefon eller mail
- Ansvarlig for koordinering i den kommende forandringsproces og støtte op om kompetenceafklaring og løbende udvikling for teamet, så medarbejderne har de nødvendige faglige kompetencer til at kunne hjælpe borgerne på bedst mulige måde
- Du vil være ansvarlig for at understøtte den daglige drift ved at skabe strukturer og effektivisere arbejdsprocesser – det inkluderer blandt andet vagtplaner, optimering af arbejdsgange samt koordinering på tværs i vores nye afdeling
- Du skal koordinere samarbejdet mellem interne og eksterne samarbejdspartnere for at sikre sammenhængende og smidige overgange. Du vil arbejde tæt sammen med ledelsen og dine kollegaer for at sikre, at borgerne hurtigt får bedst muligt råd og vejledning
- Du indgår i og har ansvar for opgaveløsningen, for eksempel ved at give en hånd med i driften ved fremmøde af borgere eller via telefonen, når der er brug for det
- Ansvarlig for koordinering ved onboarding af nye medarbejdere
- Du har en relevant socialfaglig uddannelse, fx som socialrådgiver eller socialformidler da du skal kunne forstå og navigere i de komplekse sociale systemer, som borgerne møder i forvaltningen
- Du har erfaring med at optimere arbejdsprocesser og drift, gerne fra en offentlig eller socialfaglig kontekst. Du skal kunne identificere og implementere løsninger, der skaber mere sammenhængende og hurtigere forløb for borgerne
- Har evne til at koordinere og sikre samarbejde på tværs af forskellige faggrupper og aktører. Du kan navigere i usikkerhed og har stor fleksibilitet
- Gerne erfaring med at optimere borgerindgange digitalt, herunder at implementere digitale løsninger, der kan effektivisere kommunikationen og adgangen til ydelser
- Du skal være i stand til at møde borgerne og kollegaerne med en nysgerrig og anerkendende tilgang, så du kan sikre, at de føler sig set, hørt og forstået
Ansættelsen er i henhold til gældende overenskomst og efter principper om Ny Løn.
Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2025. Stillingen er på fuld tid. Arbejdspladsen ligger på Borups Allé 43, 2200 København N.
Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Lone Mølgaard på 23 70 64 42.
Søg via linket senest søndag den 19. januar 2025
Vi forventer at afholde samtaler den 23. januar 2025.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Retur til søgning